8.00 - 8.15
|
Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci. Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe, integracyjne, zestaw ćwiczeń porannych. |
8.15 - 9.15 |
Zajęcia dydaktyczne z całą grupą w ramach realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego. Zajęcia inspirowane przez nauczyciela w celu wspomagania rozwoju dzieci w sferze ruchowej, muzycznej, plastycznej, językowej, matematycznej. |
9.15 - 9.40 |
Czynności higieniczno – sanitarne. Śniadanie. |
9.40 - 10.40 |
Zabawy dzieci w kącikach zainteresowań. Zabawy indywidualne lub w grupach. |
10.40 - 11.40 |
Pobyt na świeżym powietrzu ze szczególnym uwzględnieniem troski o zdrowie i bezpieczeństwo dzieci w ogrodzie i poza terenem przedszkola. Wycieczki i spacery. Czynności samoobsługowe w szatni, wdrażanie do samodzielności. |
11.40 – 12.10 |
Czynności higieniczne. Obiad. |
12.10 – 12.50 |
Zabawy i ćwiczenia prowadzone przez nauczyciela zgodnie z indywidualnymi potrzebami dziecka. Bajkoterapia, słuchanie muzyki relaksacyjnej, gry stolikowe, czytanie bajek, ćwiczenia ortofoniczne, zabawy ruchowe z wybranym elementem ruchu. Utrwalania poznanych treści. |
12.50 – 13.00 |
Porządkowanie sali. Rozchodzenie się dzieci do domów. |
13.00 – 14.00 |
Zajęcia z języka angielskiego lub religia. |